środa, 9 lutego 2011

Konkurs, konkurs!

4 komentarze:

  1. Szanowna Pani Mario.
    Pozwoliłem sobie na kradzież intelektualną. Ma ona, ta kradzież, postać czarowny, gdyż czaruje i czarci. Pisząc swego bloga zapożyczyłem z Pani bloga obrazek cudnej piękności, nie pytając się o zgodę Pani.
    Jeżeli popełniłem wykroczenie - Proszę mnie ukarać. lecz dopiero po przeczytaniu posta.
    Z poważaniem J. Miłek


    http://lauraluizalife.blogspot.com

    LAURA LUIZA LIFE: DONOS NA NOS

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny blog!
    zapraszam do mnie na http://rybciaxx.blogspot.com/ i zachęcam do głosowania w ankiecie!
    ps.sorka że nie jestem jako rybciaxx popsułąm coś chyba.

    OdpowiedzUsuń
  3. czy można do Pani przesłać zapytanie osobiste mailem? pozdrawiam. P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ;) jestem bardzo (pozytywnie) zaskoczona tematyką tego bloga. Tak się składa, że mieszkam na Pomorzu, konkretnie w mieście znanej niektórym tzw. Triny Papisten.
    Również nie jestem "specjalistką" od czarów i czarownic, ale nieco na ten temat czytałam. Poza tym wiem, że gdyby dziś palono na stosach to byłabym pierwsza ;).

    OdpowiedzUsuń